Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky - Henry Tiger 

1. Obecná ustanovení 

 
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem internetového obchodu Henry Tiger a zákazníky (dále jen "Kupující"). 
1.2. Provozovatelem e-shopu je společnost OPT OnDemand s.r.o., se sídlem U Průhonu 13a, 170 00 Praha 7, Česká republika, IČO: 45312966, DIČ: CZ45312966 (dále jen "Prodávající"). 
1.3. Henry Tiger je obchodní název a značka používaná pro internetový obchod dostupný na adrese www.henrytiger.cz. 
1.4. Kupující potvrzuje, že použitím internetového obchodu souhlasí s těmito Podmínkami a že je vázán jejich zněním od okamžiku učinění objednávky. 
 

2. Ceny a náklady na dopravu 

 
2.1. Ceny produktů uvedené na webu Henry Tiger zahrnují zákonnou daň z přidané hodnoty (DPH), ale nezahrnují poplatky za dopravu. 
2.2. Náklady na dopravu jsou jasně uvedeny během procesu objednávky a závisí na zvoleném způsobu dopravy a doručovací adrese. 
2.3. Pokud objednávka vyžaduje více než jednu dodávku, nebudou vám účtovány žádné další poplatky za dodatečné doručení. 
2.4. Ceny produktů a dopravy se mohou lišit mezi e-shopem a kamennými obchody. 
 

3. Uzavření kupní smlouvy 

 
3.1. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy Kupující obdrží e-mailové potvrzení o přijetí objednávky ze strany Prodávajícího. 
3.2. Pokud z jakéhokoli důvodu nebude Prodávající schopen vyřídit objednávku (např. zboží není skladem), bude Kupující o této skutečnosti neprodleně informován a bude mu vrácena uhrazená částka stejným způsobem, jakým byla platba provedena. 
3.3. Uzavřením kupní smlouvy Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi. 
 

4. Dodací podmínky 

 
4.1. Prodávající vynakládá maximální péči při přijímání a zpracování objednávek a zavazuje se doručit objednávku v souladu s vybraným způsobem dopravy. 
4.2. Zboží je obvykle odesláno do 2-3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud není uvedeno jinak. 
4.3. Prodávající neodpovídá za zpoždění způsobené přepravními společnostmi. Pokud dojde k nepředvídaným zpožděním, Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího co nejdříve. 
4.4. Pokud dodací lhůta přesáhne 30 dnů, má Kupující právo objednávku zrušit a požádat o vrácení peněz. 
 

5. Vrácení a výměna zboží 

 
5.1. Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. 
5.2. Vrácení zboží musí být předem nahlášeno Prodávajícímu prostřednictvím e-mailu na adresu reklamace@henry-tiger.cz s uvedením důvodu vrácení. 
5.3. Výměna zboží není možná, pokud se jedná o velikost. Kupující musí původní zboží vrátit dle těchto Podmínek a následně si může objednat zboží v nové velikosti. 
5.4. Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v původním obalu, s přiloženými visačkami a štítky. 
 

6. Ochrana osobních údajů (GDPR) 

 
6.1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). 
6.2. Osobní údaje Kupujícího budou použity pouze za účelem zpracování objednávky a nebudou poskytnuty třetím stranám s výjimkou dopravců zajišťujících doručení zboží. 
6.3. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování. V případě potřeby může Kupující kontaktovat Prodávajícího na e-mailu dotaz@henry-tiger.cz. 
 

7. Reklamace 

 
7.1. Kupující má právo reklamovat zboží v případě vady do 14 dnů od převzetí. 
7.2. Reklamace musí být nahlášena e-mailem na reklamace@henry-tiger.cz. Při podání reklamace je povinné uvést důvod reklamace. Bez uvedeného důvodu nemůže být reklamace přijata. 
7.3. Prodávající může vyžadovat, aby Kupující vyplnil kontaktní formulář na webových stránkách, kde uvede své údaje a zvolí důvod reklamace. Formulář nelze odeslat bez uvedení důvodu reklamace. 
7.4. Zboží musí být zasláno zpět na adresu Prodávajícího spolu s kopií faktury a popisem vady. 
 

8. Omezení odpovědnosti 

 
8.1. Prodávající neodpovídá za nepřímé ztráty, které mohou vzniknout jako vedlejší účinek hlavní ztráty nebo škody, například ztrátu zisku, ztrátu obchodní příležitosti nebo ztrátu dat. 
8.2. Prodávající není odpovědný za nedodání zboží nebo za nesplnění jiných závazků, pokud jsou tyto problémy způsobeny událostí, která je mimo jeho přiměřenou kontrolu (např. přírodní katastrofy, války, nepokoje). 
8.3. Maximální odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu za jakoukoli ztrátu nebo škodu v souvislosti s objednávkou je omezena na celkovou částku objednávky.